Julgodis och julgran

Heej, har bestämde mig för att ta bort lite inlägg för att dem va tråkiga, skrev inte alls mkt.

Det som har hänt det senaste är att jag har köpt och slagit in julklappar, nu hela 50 st.
Jag har även varit och tittat på min lillebror när han spelade upp julspel, han var berättare :) .
Sen har jag gått till skolan o tråkat, tittat på film och sovit :)
Senast som idag så bakade jag lite julgodis och det fortsätter även imon.
Jag va och handlade med min bror innan idag, (ja lr igår blir det ju nu då), och då gick vi först ner till kvantum och handlade till julgodiset vi skulle baka och sen på vägen hem så köpte vi en julgran :) snacka om att mamma min blev häpen :P , och nu står den på balkongen.
Imon är det tydligen julmarknad och snart är de julafton, och regnar gör det ju me.

Är hungrig , men orkar inte gå och äta, är så jäkla lat :S hihi :) .
Usch, fan va trött jag blev nu med, kanske ska äta o sen sova. Hmm, får nog göra de så jag kan somna mätt o go sen :).

Tjingeling Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0