Saknaden är stor

Idag är de två år sen min kusin tog livet av sig.
Jag saknar dig ngt enormt, jag verkligen älskar dig <3 Du finns i mitt hjärta <3

Hon var en helt underbar människa o jag förstår inte att folk kunde tka illa om henne.
Till er som har tkt illa om min kusin o sen började bry er först när hon var död, skäms på er !
Har ni inte brytt er innan så är de ingen idé att börja nu.
Hur kan man gå runt o hata ngn o sen plötsligt börja bry sig, de är ett slag mot hennes familj , släkt o hennes verkliga vänner tkr jag.

Man ska hålla hårt om sin familj, släkt o sina vänner, för inget är värre än att förlora dem.

Jag har förlorat två stycken dem senaste två åren.
Jag vet att folk menar väl, men snälla säg inte att ni förstår hur de känns när ni inte själva har varit med om det, för de känns när folk försöker trösta men inte säger nåt dem vet om, jag vet att man kan tänka sig in i situationen men man kan aldrig riktigt förstå hur det är.
Jag vet också att många har förlorat sina kära men då har de förmodligen vatt av ålderdom, de gör lika ont, men de är absolut inte samma sak som hände min kusin o hennes mamma.
Dem valde det själva , o de känns ännu mer än vad man kan tänka sig.

Till alla er som har förlorat ngn nära, håll ihop o va rädda om era nära.
 
Nina och Rosis, jag älskar er mina änglar <3 Ni kmr alltid finnas i mitt hjärta <3 

Hade gärna velat åka upp till din grav, men kan tyvärr inte, sry.
Nu måste jag till skolan, ska titta på träden tillägnat dig o tänka på den underbaraste person o den bästa vännen man kan ha.


Puss o kram Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0