......

Jag älskar dig av hela mitt hjärta o du betyder enormt mycket ,
men ibland gör du mig oerhört ledsen.
Du är underbar, men ibland när jag behöver dig så finns du inte där.
Tomma ord och tomma löften vad betyder de?
Varför inte hålla allt du lovar eller inte lova alls.
Du sa att du skulle ha tid för mig om jag behövde dig o att jag kunde höra av mig till dig när jag ville, men de stämde visst inte.
Jag vill inget hellre än att va med dig men då måste du även vilja va med mig, de tror jag att du vill men kanske inte tillräckligt mycket men vad vet jag.
Det kanske är svårt att fixa men jag önskar att allt va som de brukade vara tills allt "de där" började.
Kanske om man försöker tllräckligt så kanske de funkar. Det är vad jag hoppas på men man kan väl inte få allt.
Jag hoppas att du nångång ska kunna förstå mig o hur jag känner så kanske du förstår.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

fin text. fint namn också (a)



http://nnicolee.blogg.se

2009-06-28 @ 23:25:10
URL: http://nnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0