Påsklov !!

Ja, lovet de börjar bra.
Först solade jag lite, sen blev de att dansa med jennie o madde o några.
Sen hälsade jag på min bror på pinnen som lanade och sen körde jag lite bil :)

Nu sitter jag här och tråkar, det är mycket som snurrar runt i huvudet just nu och orkar bara inte sova , allt är bara jobbigt och för mycket just nu men hoppas väl att de går över.
Tyvärr så driver även min svartsjuka mig till vansinne o hoppas att den försvinner snart.
Vet inte vad jag ska tro om vissa saker men men de finns ju folk som har det mycket värre, jag har bara haft lite otur.
Det är bara att vara positiv jämt och tränga undan vissa saker och gå vidare, men det är ju rättare sagt än gjort, men ska försöka.
Ska även försöka att bli bättre på att skriva här men tyvärr är det inte så att det finns nåt att skriva om jämt.

Får hoppas att resten av veckan är lika fin o varm som den har varit hittils.
Men ska nog titta på tv nu, ha de bra.


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0