Nyår

Jaa, nyår började ju bra iaf.
Va i Fredriksdal med Erika o festade o hade kul, sjöng singstar gjorde vi med :)
Sen så gick jag ut o då fick jag höra att jag skulle dra åt helvete o de va ju inte jätte roligt precis men men så är de.
Senare åkte jag hem till nässjö och kom in o skulle lämna väskan o sen tänkte jag gå ner till sjön o titta på raketerna men jag va skit trött så jag la mig ner en stund o somnade :S , vilken skam att somna precis innan 12 slaget . haha :)
Sen vaknade jag inte förrens 5 på morgonen med kläder o allt på :)
Nästa nyår blir de nog att va nykter vad jag tror nu då :)

Men men iaf Gott nytt år på er alla o välkomna till år 2009 :)



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0