Sommar :)

Åh, vilket underbart väder det är, nu känns det verkligen som sommar :)
Nu när de väl är varmt ute så är de nästan för varmt, man orkar ju inte va ute när de är typ 30 grader och kvavt i luften.
Men jag är väl en av alla dem som typ aldrig blir nöjd med vädret, ibland vill jag ha sol o värme, ibland vill jag ha regn och ibland vill jag ha de kallt så man kan va inne o mysa med en filt framför en film, men jag föredrar nog solen eller regnet så jag slipper frysa :)

Midsommaren var nog ganska perfekt, först va de fint väder, sen regnade de lite och sen blev de ganska skönt igen, men de hade inte skadat om de hade varit lite värmare :) se, nu klagade jag igen :P får nog börja lära mig att nöja mig med vädret som det är, så länge de varar :)


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0