Söndag igen.

Jag har varit på praktik i 5 veckor nu, de började ganska bra, fick inte göra så mkt.
Jag var sjuk i ungefär två veckor med, först ögoninflammation o sen magsjuka så jag riskerade att bli underkänd. vad skulle jag göra ? de fanns inget annat att göra än att gå dit o se glad ut men de ordnade sig tillslut :)
Som avslut på praktiken så fikade vi , jag hade bakat :)
och sen på kvällen blev de tjejkväll hos cassa för att fira att hon hade fyllt 18 :) de va skojj, måste göras om :)

Nu sitter jag här och tittar på beck.
Min mormor va här tidigare idag och då fikade vi lite o sen så har jag målat en låda :)
så underbart fint väder va de igår med, hihi :)

Imon ska jag tillbaka till skolan igen , ska bli kul att träffa alla igen :)

Men nu ska jag återgå till att titta på beck o sen blir de sova tänkte jag :)

rolig kväll :)


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0